هفتادوششمین سری کلیپ های بسکتبال ان بی ای

با سلام خدمت دوستانی که با نظراتشون ما را یاری میکنند . ان شالله از سری بعدی

 یعنی 77 تمامی کلیپ هادر محل دیگری آپلود میشود تا شما راحترو

 پرسرعتر دانلودکنید.لذااگر پیشنهادی دارید از ما دریغ نفرمایید.

1-آموزش حرکت گام اروپایی توسط جیمز هاردن






2-جولیان نیومن؛اعجوبه ۱۱ ساله بسکتبال






3-شوخی با ریش جیمز هاردن





4-وقتی مارک گاسل برای دفاع به کفشش متوسل می شود!






5-کسب ۵۱ امتیاز توسط یک بازیکن در لیگ بسکتبال زنان NBA





نظرات 1 + ارسال نظر
behnam شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:10 ب.ظ http://pop1.fay.ir/

سلام دوست گلم

انصافا وبلاگ جالبی داری!!!

ازت یه درخواست دارم ، خواهش میکنم این نظر رو نخونده پاک نکن چون میدونم ضرر میکنی

ببین حتما تو هم مثل خیلی ها دوست داری از وبلاگت درامد داشته باشی ولی
راهشو خوب بلد نیستی

خواهششششششششششش میکنم تا اخرش بخون!!!

من دو تا سیستم بهت معرفی میکنم که باهاشون حداقل حداقل روزی 1000 تومن درامد خواهی داشت

حتما اسم سیستم های کسب درامد از پاپ اپ به گوشت خورده؟؟؟!

خوب منم دو تا از اون سیستما رو میخوام بهت معرفی کنم که هم بیشترین پول رو میدن و هم مطمئن هستن
( چون خودمم ازشون درامد دارم )

سیستم اول : 4 تومن به ازای هر پاپ اپ باز شده ، تسویه حساب منظم

لینک ثبت نام : http://pop1.fay.ir/

سیستم دوم : 4 تومن به ازای هر پاپ اپ باز شده ، باز هم تسویه حساب منظم

لینک ثبت نام : http://pop2.fay.ir/

خیالت راحت سیستما کاملا مطمئنن ( مسئولیتش با من )

خوب اگه کد این دو سیستم رو با هم تو قالب وبلاگت بذاری ، هر بازدید کننده
که به سایتت بیاد و روی یکی از لینک های سایتت کلیک کنه
( بهتره برای مطالب وبلاگت ادامه مطلب بذاری تا روش کلیک کنن )
دو تا پاپ اپ براشون باز میشه و یعنی هر بازدید کننده 8 تومن!!!

اگه روزی فقط 100 تا بازدیدکننده داشته باشی میشه روزی 800 تومن

و ماهی 24000 تومن ... خوب پول adsl جوررررررررررررررررر شد دیگه...!!!!

برای بازدهی بیشتر بهتره کد ها رو تو قسمت header قالب وبلاگ بذاری

برای گذاشتن کد ها توی قالب وبلاگ باید به قسمت ویرایش قالب وبلاگ بری

خوب امیدوارم پول خوبی گیرت بیاد!!!

بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد